TERKINI!
Band “supergroup” dari Amerika, Mr. Big, akan membuat persembahan di Malaysia! Dianjurkan olih Plan 7 Production, mereka akan menggegar Mega Star Arena, Kuala Lumpur pada 14 Oktober tepat pukul 8 malam.

Konsert ini ada lah usaha mempromosikan album terbaharu mereka “Defying Gravity” yang telah dirakam dalam hanya 6 hari sahaja! Peminat akan di sajikan dengan lagu lagu nostalgia dari album album lama serta yang terkini.

Ditubuhkan pada tahun 1988, mereka telah meraih kejayaan serta merta dengan lagu hit mereka “ To Be With You” yang terus mendapat kejayaan antarabangsa serta jualan album tertinggi!

Walau pun muzik telah bertukar trend, mereka tetap aktif.Anggota terkini terdiri dari Eric Martin(vokal), Billy Sheehan(bass), Paul Gilbert(guitars) dan  Pat Torpey(dram).

Pada tahun 2002, band ini berpecah tetapi atas desakan serta permintaan peminat, Mr. Big bergabung semula pada tahun 2009 dan terus menggegarkan dunia muzik semenjak itu. Setakat ini Mr. Big telah menerbitkan sebanyak 9 album. Dengan menggabungkan kepakaran “shredding” serta diiringi harmoni vokal merdu, Mr. Big telah berjkaya memikat hati peminat merangkumi berbagai genre muzik termasuk ballad, heavy metal serta blues seperti “Alive and Kicking” dan “Just Take My Heart”

 

Tiket kekonsert ini berharga RM568(VVIP), RM468(VIP), RM328(PS1) danRM188(PS2).

Tiket tiket bernombor tecuali PS2 dan boleh di perolehi melalui Ticketcharge di

www.ticketcharge.com.my atau talipon 603 92228811. Tket VVIP boleh hanya

diperolehi dari penganjur melalui 60129741011 atau layaari  www.facebook.com/Plan7/Production

 

Mr. Big Live in Malaysia 2017 is organized by Plan 7 Production, Mega Ultimate as the Event Management, Mega Star Arena as Official Venue, Double Tree Hotel as Official Hotel, Astro Circle as Loyalty Partner and Special Thanks to Mega Music World.

 

No comments

You can be the first one to leave a comment.

Leave a Reply

error: Content is protected !!